ΤΟ ΠΑΣΧΑ [2]

Στόχος : Να προσεγγίζουν και να αποσαφηνίζουν βασικές χρονικές έννοιες, να αντιλαμβάνονται τη χρονική ακολουθία γεγονότων.

1.Επανάληψη της προηγούμενης ενότητας.
2. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να εκφραστούν, παρατηρώντας τις εικόνες. Ασκούνται στο να αντιλαμβάνονται τη ροή του χρόνου και τις έννοιες του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος.


Ο Ιησούς μεγαλώνει.

Ο Ιησούς και οι μαθητές του - Απόστολοι.

Ο Ιησούς και τα παιδιά.

Ο γάμος της Κανά. 

Η Ανάσταση του Λαζάρου.

1. Συζητήστε με τα παιδιά σχετικά με το θέμα των εικόνων. 
2. Ενθαρρύνετέ τα να περιγράφουν.
3. Ενθαρρύνετέ τα να ζωγραφίσουν, να γράψουν το όνομά τους και την ημερομηνία και να γράψουν κάποια/ες λέξεις σχετικές με τη ζωγραφιά τους. 
4. Ενθαρρύνετέ τα να ζωγραφίσουν κάποια από τις παρακάτω εικόνες δίνοντας σημασία στη σωστή στάση του σώματος, στη σωστή χρήση του μαρκαδόρου ή του μολυβιού, στην αλλαγή χρωμάτων και στην παραμονή εντός του περιγράμματος. 






Β΄  Ενδεικτική δραστηριότητα

Στόχος: 
1.Να εμπλουτίζουν τη γλώσσα με λέξεις που συνδέονται με τα μαθηματικά, να επικοινωνούν και να αξιοποιούν την τεχνολογία.
2. Να πλάθουν και να μορφοποιούν.

Με τη βοήθειά σας και τη χρήση του Η/Υ, αναζητήστε στο διαδίκτυο συνταγή για "λαζαράκια" και πλάστε- ψήστε τα δικά σας.



1. Βοηθήστε τα, ώστε μέσα από τη συζήτηση να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με λέξεις που συνδέονται με τα μαθηματικά, π.χ. προσθέτω δύο ποτήρια αλεύρι...

2. Συζητήστε για τη διαδικασία δίνοντας σημασία στην αλληλουχία των υλικών, π.χ. πρώτα, ύστερα, μετά...

3. Συνοδέψτε τα λαζαράκια με το παρακάτω τραγούδι που τραγουδιέται στην Στερεά Ελλάδα και στον ρυθμό του "Κάτω στον γιαλό, κάτω στο περιγιάλι".
Πού 'σαι Λάζαρε
Πού  είναι η φωνή σου
Που σε γύρευε
Η μάνα κι η αδερφή σου.

Ήμουνα στη γη 
Στη γη κάτω θαμμένος
Κι από τους νεκρούς
νεκρούς αναστημένος.

Βάγια βάγια των βαγιών
Τρώμε ψάρια και κολιό 
και την άλλη Κυριακή
τρώμε το ψητό αρνί.