Επιστροφή στο σχολείο


Αγαπητοί γονείς και παιδιά,
                       Το σχολείο είναι έτοιμο να μάς υποδεχθεί και πάλι στην αγκαλιά του.
Αυτό που θέλει από εμάς είναι να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, πράγμα που κάναμε όλο το τελευταίο διάστημα.
Η προσέλευση των  παιδιών θα γίνεται σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

ΝΗΠΙΑ:     Δευτέρα  1  Ιουνίου,
                   Τετάρτη  3  Ιουνίου
                   Παρασκευή 5  Ιουνίου
                   Τρίτη      9  Ιουνίου
                   Πέμπτη  11  Ιουνίου
                   Δευτέρα 15  Ιουνίου
                   Τετάρτη  17  Ιουνίου
                   Παρασκευή 19  Ιουνίου
                   Τρίτη      23  Ιουνίου
                   Πέμπτη  25  Ιουνίου

ΠΡΟΝΗΠΙΑ:  Τρίτη      2 Ιουνίου
                       Πέμπτη  4  Ιουνίου
                       Τετάρτη  10  Ιουνίου
                       Παρασκευή 12  Ιουνίου
                       Τρίτη      16  Ιουνίου
                       Πέμπτη  18  Ιουνίου
                       Δευτέρα 22 Ιουνίου
                       Τετάρτη  24 Ιουνίου
                       Παρασκευή 26 Ιουνίου
Το Προαιρετικό Ολοήμερο Τμήμα, (σύμφωνα με την εγκύκλιο 26-5-2020/63417/ΓΔ4), δεν θα λειτουργήσει.

ΕΙΣΟΔΟΣ- ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ/ 
ΕΞΟΔΟΣ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

Η Προσέλευση και η Αποχώρηση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο και προς αποφυγή συνωστισμού, θα γίνεται ως εξής:
Το Τμήμα 1:  8:25π.μ.-8:30π.μ. κι από την οδό Σάντα.
Το Τμήμα 2:  8:15π.μ.-8:20π.μ. κι από την οδό Σάντα.
Το Τμήμα 3:  8: 15π.μ.-8:20π.μ. κι από την οδό Παλαιολόγου.

ΤΙ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

Μαζί μου στο Νηπιαγωγείο θα έχω:
1. το τσαντάκι μου με το παγουρίνο, την πετσετούλα, το δεκατιανό μου, χαρτομάντιλα και αντισηπτικό.
2. μία κασετίνα ή ένα  νεσεσέρ που να έχουν ένα πακέτο μαρκαδόρους(χοντρούς) κι ένα πακέτο μαρκαδόρους(λεπτούς).
                                
                                                                
                                                                                            Σας Περιμένουμε!