Το τραγούδι της Μελισσούλας

Στόχοι :

 1.  Να αναπαράγουν μουσικά ακούσματα με διάφορους τρόπους.
 2.  να αυτοσχεδιάζουν και να εκφράζονται μέσα από απλές μουσικές συνθέσεις.

Πατήστε τη μελισσούλα και ακούστε το τραγούδι της.



Τραγούδι από τα 80 παιχνιδοτράγουδα του Μανώλη Φιλιππάκη .
Στίχοι Μανώλης Φιλιππάκης /τραγούδι  Μαρία Θωίδου

Η μελισσούλα

Μια μικρούλα μελισσούλα
βγαίνει έξω μια βολτούλα(x2)
Μια μικρούλα μελισσούλα
Στα λουλούδια πάει να παίξει
και τη γύρη να μαζέψει (x2)
Στα λουλούδια πάει να παίξει
Και πετάει και πετάει
κι όλο σιγοτραγουδάει (x2)
Και πετάει και πετάει
Bλέπει ένα μπουμπουκάκι
Που φορούσε ένα σκουφάκι (x2)
Bλέπει ένα μπουμπουκάκι
Άνοιξέ μικρό λουλούδι
Να σου πω ένα τραγούδι (x2)
Άνοιξέ μικρό λουλούδι
Λίγη γύρη για να πάρω
Στη κυψέλη να το πάω (x2)
Λίγη γύρη για να πάρω
Συγκινείτε το λουλούδι
που ακούει το τραγούδι (x2)
Συγκινείτε το λουλούδι
Tα χεράκια του ανοίγει
τη μέλισσα καλωσορίζει (x2)
Tα χεράκια του ανοίγει
Nα πάρει γύρη όση θέλει
Να την πάει στην κυψέλη (x2)
Nα πάρει γύρη όση θέλει
Mέλι νόστιμο να φτιάξει
Κι όλους μας να μας χορτάσει (x2)
Mέλι νόστιμο να φτιάξει.


Ενδεικτικές δραστηριότητες:

1. Ακούμε το τραγούδι και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να το αφηγηθούν, ξεκινώντας την αφήγηση με τη φράση : "Μια φορά κι έναν καιρό..." 

2.   Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να απαντήσουν στις ερωτήσεις: 
  - Πού πήγε η μελισσούλα;
  - Με ποιον ήθελε να παίξει;
  - Τι ήθελε να κάνει;
  - Τι ζήτησε από το λουλούδι...
    Μπορούμε να γράψουμε σε διαφορετικά χαρτιά , με μεγάλα γράμματα τις λέξεις:  πού, ποιος, πότε, γιατί και πριν δοθεί η απάντηση να σηκώνεται η σωστή καρτέλα.  
     

3. Τα παιδιά ζωγραφίζουν ό,τι τους έκανε εντύπωση από το τραγούδι.

4.   Ενθαρρύνουμε και βοηθάμε  τα παιδιά να δραματοποιήσουν να "παίξουν" την ιστορία του τραγουδιού της μικρής μελισσούλας.